HOME O NAMA / KONTAKT      
OBJAŠNJENJA / SAVETI

CHAIRS.RS

REKLAMACIJE I REŠAVANJE REKLAMACIJA

Reklamacije - zahtev za otklanjanje nesaobraznosti isporučene robe

U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na našu uslugu ili proizvod koji ste poručili kod nas, budite slobodni da nas kontaktirate. Budite sigurni da smo rešeni da ispravimo svaku načinjenu grešku i da rešimo svaku nastalu situaciju. Reklamaciju podnosite slanjem mail-a na info@chairs.rs

Jednostrani raskid - Odustajanje od kupovine

Kupac ima pravo da u roku od 14 dana od dana zaključenja Ugovora o kupovini proizvoda bez navođenja razloga jednostrano raskine ugovor. Jednostranim raskidom kupac se oslobađa svih ugovornih obaveza, osim neposrednih troškova povraćaja robe. Kupac gubi pravo na jednostrani raskid samo uz njegovu izričitu saglasnost pre isteka vremena u kome je dozvoljen jednostrani raskid ugovora. U slučaju da želite da raskinete ugovor, to možete učiniti slanjem mail-a na info@chairs.rs. Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i prvobitnom stanju u originalno neoštećenom pakavanju. U suprotnom se ne obavezujemo za primanje paketa. U slučaju da nemate originalnu kutiju proizvoda za povrat novca umanjuje se iznos od 30% od prodajne cene koja je naplaćena.

Oštećen paket prilikom isporuke

Obavezno proveriti sastav paketa nakon prijema robe od strane kurirske službe! Ako ste dobili paket i po otvaranju zaključili da je proizvod vidljivo oštećen, molimo Vas da odmah, a najkasnije 24 h od trenutka prijema, nas kontaktirate na 064/1010-118 ili prosledite elektronsku poruku na info@fchairs.rs i obavestite nas da je paket oštećen. Poslaćemo kurira da uraditi zapisnik o oštećenju i preuzeti oštećeni paket. Po prijemu paketa chairs.rs će Vam poslati drugi proizvod.

Otklanjanje nesaobraznosti posle isteka zakonskog roka:

Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (minimum 25 meseci), potrošač je sam odgovoran za slanje robe na servis. U tom slučaju samo on snosi troškove slanja i primanja robe i troškove popravke. Furnix doo će rado izaći u susret potrošačima i pomoći im oko informacija o dostupnim servisima posle isteka zakonskog perioda saobraznosti.

Ukoliko imate pitanja o našem načinu rešavanja reklamacija, molimo Vas da nas kontaktirate putem mail-a na info@chairs.rs.